onsdag 15. juli 2009

Frp-politiker påkjørt av homse

Med stortingsvalget få måneder unna, og en fersk konto på mikrobloggen Twitter, meldte stortingsrepresentant Jørund H. Rytman (Frp) i dag fra om en trafikkulykke der han selv var involvert:

«har nettopp blitt påkjørt av en homse.. Bilen nå på verksted:-( Heldigvis ingen personskader og ikke min skyld:-)»

Ifølge Rytman var han på vei inn i en rundkjøring, da han slakket farten. Området har 50-sone og homsen i bilen bak rakk av ukjent årsak ikke å bremse ned.

- Den smalt i baken på meg og det så ikke pent ut. Da politiet ankom kjørte de bare videre ettersom de så at jeg klarte å bli kvitt den innpåslitne skinkerytteren på egen hånd, sier Rytman.

- Og han som traff deg var homofil, skriver du?

- Ja, jeg er ganske sikker på at han var homofil. Han snakket feminint. Og så hadde han veldig pene klær og dollete frisyre.


Rytman nekter å slette innlegget: - Jeg synes det er viktig at folk får vite hvor innpåslitne disse homsene, selv når jeg er ute i trafikken presser de seg opp i baken på meg. Tenker de ikke på annet enn sex?, avslutter Rytman oppgitt før han går inn på Narvesen og kjøper siste nummer av Elle til kona.


Farlig i trafikken.

5 kommentarer:

Herman von Salza sa...

Det är bettre med en rövare i Polen änn en polare i röven

Anonym sa...

Ikke-vestlige innvandrere, menn såvel som kvinner, har over dobbelt så høy risiko for å bli innblandet i en ulykke som norskfødte og vestlige innvandrere. Dette kom frem i en studie bestilt av Vegdirektoratet i august 2007. Menn fra Midtøsten og Afrika skiller seg spesielt ut. Disse har nærmere tre ganger så høy ulykkesrisiko som norskfødte Også kvinner fra Midtøsten skiller seg ut med spesielt høy risiko, både når man sammenlikner med norskfødte, men også om man sammenlikner med kvinner fra andre ikke-vestlige land.

http://samferdsel.toi.no/article27646-1148.html

Anonym sa...

herregud!

Har man ikke lengre lov å si homse eller svenske, eller utlending? Eller innvandrer, men herregud, det er jo det de er..?

Konrad sa...

Ja, og menn mellom 18 og 20 er de farligste i trafikken. Men hva har det med homser å gjøre?!

Konrad sa...

Det er også lov til å si "tulling", for det er jo det han er denne Frperen.