lørdag 5. desember 2009

Pakkis dømt til døden i Pakkisland

Nordmannen Shahid Azim ble lørdag formiddag dømt til døden i Pakistan. - Jeg ber til Gud og Norge om å hjelpe meg, sier han desperat til VG Nett. Nå ga dommeren meg dommen, og det er døden. De har ikke rett til å gi dødsstraff til en utlending. Jeg ber til Gud og Norge om å hjelpe meg, rakk Azim å si før den lånte mobiltelefonen ble revet fra ham i kaoset.

Shahid Azim kjente godt til strafferammen for drap og voldtekt da han reiste til Pakkisland for å drepe og voldta, derfor må han ta sin straff, sier Konrad i en kommentar. Vi må respektere et annet lands kultur, lover og regler. Dessuten er han pakkis og vi i Konrad-partiet (Krp), anerkjenner ham ikke som norsk borger, avslutter Konrad bestemt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Shahid Azim, er ikke det et uvanlig navn for en nordmann? Er det ikke også uvanlig for en nordmann å inneha pakistansk pass?

Konrad sa...

Selvsagt han er en pakkis. Han er en snik-nordmann akkurat som briten Joshua French. Heng dem!